Summa sidvisningar

Välkommen till Hobby-hoppan!

Titta in, jag hoppas jag ger nån lite inspiration, ideér och glädje
Skratt och lite allvar, hobby, jobb och fritid i en salig röra :)

fredag 17 februari 2012

Nu e de FREDAGSMYYS....

..på hög nivå:)
Slip och målardamm jagade till sist ut mej i finvädret på eftermiddan. Och OJ vilket härligt vinterväder! Sol, vindstilla och nollgradigt. Jag vet inte vem som njöt mera, mitt sällskap eller jag!?!
Det här är favoritväder för vårt lilla troll!:)








Efter prommisen väntade en härlig Casa-pizza  och en hyrfilm för ovanlighetens skull.

Och ett gott vin med smak av bär, choklad och kaffe! Kan det bli bättre?! Få alla sina favoritsmaker i ett glas?!? :) Kanske inte riktigt ett pizzavin men så gott så den kombinationen blev iallafall förlåten.

Känner ni igen känslan? När den sista pizzabiten sitter på gaffeln. En känsla av saknad och sorg, en önskan att det vore den första biten, när magen kurrar. När pizzadoften med ost, skinka och vitlök letar sej förförisk upp till näsan och man i behagliga suckar öser över klickar med Lohmanders beasås, skär åt sej den första fettdrypande biten och bara......AAAHHHH!!! Sen vräker man in, rädd som fasiken att nån ska komma ur tomma intet och sno åt sej hela pizzan...och hippshuuups sitter man där med hjärtesorg med en sista ynklig, kall bit i handen.. Det om något är verklig saknad:)))

Men efter en powernapp vaknade man upp då "lilla" dottern stod i hallen och ärade oss med en mysig snackstund i soffan så då var kärleks-sorgen över för den här gången:)

Och nu vill jag verkligen tacka vännen Sanja som tipsade om den här filmen på sin blogg!!! Huj jesses, vilken fin film...som jag grinat!!! En verklighetsbaserad film och dom är ju alltid bra. Inget att rekommendera för er som gillar action och pangpang, eller kanske...för den här kan jag inte tänka mej lämnar nån oberörd! T.o.m Mimmi-vovven satt i min famn och kollade stilla och tyst,,,annars brukar det vara ett evigt skällande när det visas hundar på TV. Så den här filmen rekommenderar jag varmt!!!!
SNYFT!!!!
och ha en skön helg alla!!! <3






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar