Summa sidvisningar

Välkommen till Hobby-hoppan!

Titta in, jag hoppas jag ger nån lite inspiration, ideér och glädje
Skratt och lite allvar, hobby, jobb och fritid i en salig röra :)

söndag 10 juni 2012

stor vitrinen färdig!:)

En "jättevitrin" som jag hållit på med en tid blev idag färdig.
Vitrinen tog raka vägen hem till sin ägare, min väninna Soli:)
Soli är en makalös person som alltid är på gott humör med ett smittande skratt, så vad passar inte bättre än dessa ord på hennes skåp!
Nu står vitrinen och tronar i hennes vardagsrum, där det passade förträffligt till dom nya beige tapeterna och gardiner i vitt och beige. Perfekt!!:)

Nu får jag ta sats och göra nåt åt min egen vitrin, den är nästan likadan fast rak i sidorna och endast glas i dörrarna.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar