Summa sidvisningar

Välkommen till Hobby-hoppan!

Titta in, jag hoppas jag ger nån lite inspiration, ideér och glädje
Skratt och lite allvar, hobby, jobb och fritid i en salig röra :)

torsdag 6 september 2012

Jooo,,jag är så skrivlat...

...men jag ska skärpa mej!!
Men dagarna går och jag tycker jag inte har nåt att komma med för tillfället.
Möbler på gång jo, en beställningsbyrå är klar, men på den kommer bild när den är i tryggt förvar hemma hos sin ägare :)
En annan skänk också på gång och ett bord till my self,,ja, bordet fick jag av systra min, så vem vet,,kanske hon vill ha det i retur när det är klart!!:))
Annars så råder väl nån sorts "dra andan inför hösten", ingen vidare kreativitet, men den brukar komma, så jag är inte rädd för att den lämnat mej for ever.
Höststädning ligger på agendan, började idag med köksfönstren. Usch så skitiga dom var och oj så fint när man "ser bra ut" igen:) Och nog är man ju lite frestad då igen att göra nåt nytt till köket,,dom där förbaskade furumöblerna som jag inte får fixade åt mej själv....grrr..Om jag inte minns fel så var det ett projekt för sista vintern,, ja och snart har vi en ny vinter i antågande och ännu står dom där i furuvärlden. Lär vara på gång igen med furu,( usch) så kanske dom får stå där:)
Skänken som är på gång, såg iallafall ut så här innan:


Så får vi väl vänta och se då i vilken skepnad den kommer ut:)

Tjingeling och ha en skön hösthelg!

2 kommentarer:

  1. Kan inte låta bli att tipsa om min nystartade städshopp, nu när jag såg att du skrev om höststädning, www.renlyx.se, med glamourösa SNYGGA och bra städprodukter. ;-) www.renlyx.se
    Tack för en bra blogg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. hihi! Ja, tack för det tipset, det ska jag absolut kolla!! Snygga och praktiska städredskap är alltid välkommet!:) Tänkte just skriva om min nya kärlek,, alltid redo och aldrig sur!!:)))

      Radera