Summa sidvisningar

Välkommen till Hobby-hoppan!

Titta in, jag hoppas jag ger nån lite inspiration, ideér och glädje
Skratt och lite allvar, hobby, jobb och fritid i en salig röra :)

fredag 3 maj 2013

Fredag då igen :)

Man blir lite veckovill med dessa helgdagar så jag hade inte riktigt väntat mej att det skulle vara helg igen.
For ut till sommarstugan idag och röjde upp lite, vädrade allt som gick att vädra, bäddade rent, dammsög och tömde fjolårets blomkrukor. Ska se om husbonden får ner vattentanken i morgon så jag också får det dammtorkat och allt avsköljt..
Skönt att sätta sej på terassen med en kaffe och munk efter avslutat jobb och se sej runt på ett något förändrat hus :) Utomhus, på tomten och nere vid stranden ligger mycket jobb och väntar än, men det får bli nån dag med vackert väder. Lär ska komma ett "värmeslag" i början på nästa vecka, äntligen!!!...och åska på det,,yääck!!
Vår lilla prinsessa, barnbarnet Elin blev 16 år igår, så nu kan man väl kanske inte kalla henne liten längre :) Åtminstone inte om hon själv får bestämma :)
Klaffbyrån som jag restaurerat och målat åt henne blev nätt o jämt färdig,,men jag hann! Nu blev det ingen riktig överraskning, för jag ville att hon skulle få va med och bestämma lite själv, så texten valde hon själv,,,sen fick mommo fria händer med resten.



               Ha en skön helg i kojor och slott ! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar